Wednesday, November 26

Some dance to remember, some dance to forget


FLASHBACK
Listening to some oldies songs that I like so much - a time for us, Les Bicyclettes De Belsize, Love is a many splendored thing..

Selalunya bila mendengarkan lagu2 ini, aku akan terkenangkan the good old days yang aku alami beberapa tahun kebelakangan ini. Sesungguhnya, sukar untuk seorang tu ingat benda yang manis, asyik terkenangkan benda pahit, masam, sakit. Macam aku. Sebab itulah aku agak mudah melalui hari terakhir di tempat ini. Tapi untuk apa membawa luka tu sehingga ke penghujung jika yang sakit adalah diri. Lets end it here, and we are all friends.

SOME DANCE TO FORGET
Untuk apa mengingat lagi benda2 pahit tu, sebab aku hendakkan hari terakhir aku adalah satu kegembiraan, kemenangan untuk aku, dan diakhiri dengan kemaafan dari aku sendiri andai ada hati yang terasa, ada jiwa yang tergurus, atau kata2 yang tidak sepatutnya terzahir atau terbaca secara tidak sengaja.

I'm sorry.
This I the end of every foolish acts that we have done. 

NEW BEGINNING 
A new world, a world that shining hope for you and me.
Hello new beginning, nice to see u :)