Wednesday, March 19

Justice.


BE STRONG
Tiada makna dan manfaat kalau tiap masa berdiam sakan. Gembira diam, sedih diam, marah diam, kecewa diam, geram pun terpaksa diam. Lagak macam orang bisu, tapi hakikatnya panas membara dalam hati. Kecekalan hati saja yang membezakan antara manusia yang lemah atau kuat. Puas berdiam. Puas berserah, serah, serahhhh. Haha. Tersangat puas dan muak dengan helah bela diri sendiri.

LOVE IT, OR LEFT IT
Tidak best. Sangat2 tidak best & tiada yang bestnya menahan hati. Okey? Oleh tu, kita tinggalkan sikap-sikap negatif yang dulu-dulu tu untuk capai keadilan yang sudah lama didambakan. Lama dan tersangat lama didambakan. Tuhan saja tau macamana lama proses untuk kuatkan hati menghadapi situasi-situasi macam ni, situasi yang aku dengan Tuhan saja tahu.

IM NOT WHAT YOU THINK I AM
Sombong, bongkak. Itulah hasilnya bila sudah asyik berserah, pasrah sampai mau muntah.. Haha.. Ada ku kisah? Kalau aku dikata tidak berhati perut, iya.. betul.. Tidak berhati perut dan tidak lama lagi akan ke arah tidak berperikemanusiaan. Oh! Tolonglah. Anggap saja aku ni Dr. Jekyll & Mr. Hyde, yang dulunya bukan itu.. Tapi kini, iya.. dan selamanya.

May Allah S.W.T bless you & I, always...