Monday, March 3

Gembira dicomplain, Serious dicomplain, never ended complain... Itulah manusia.



WHAT THE FISH!
Haha. Sejak akhir-akhir ini, ada saja perangai manusia (kalaulah ia boleh dianggap manusia) yang tidak sedap dicerna dalam hati dan kepala. Mental destruction sangat berhadapan dengan manusia-manusia begini.

NEVER ENDED COMPLAIN
Orang gembira dicomplain macam orang gila, orang serius dicakap macam mayat hidup. Orang buat dekk' ja dicakap pemurung. Orang buat apa2 pun dicomplain. Alahai juri tak professional.. aku hidup bukan untuk dicomplain oleh kau dan geng kau. Aku cibai mulut kau dengan penyapu baru tau.

Seriously, kalau aku ini dianggap mayat hidup oleh mereka, mereka lagilah macam bangkai bernyawa yang aku tidak tahu masih wujud atau tidak. Memori bersama anda2 ni memang tiada. Umpamanya begini - right click on mouse, & click Shredder. Shredder sama macam 'delete'. Bezanya delete tu masuk lagi dalam recycle bin. Ni tidak. Tidak ada  kesan langsung, dijejaki sikit pun x dapat sudah.

At least apa aku buat membuahkan hasil, duit. Ada manusia tau mengomplen banyak tapi tidak berhasil 1 sen pun. belum aku komplen lagi muka kamu yang macam syaitan bila tidak pakai bedak, nampak macam x cuci muka & berus gigi, lelemak penuh di badan walaupun kononnya exercise memanjang. Pemalas lagi. Adui.. Susahnya. 
Vhogok.
Tolonglah doakan hati mereka yang kuat mengomplen orang lain nihh. Kasi jadi hati dorang sekuat hati Wogok.