Thursday, March 6

Carta Organisasi Kelas terpendek di dunia


CARTA ORGANISASI
Sudah budaya di sekolah bila rakan2 guru saling membantu menghias kelas masing-masing. Begitu juga murid-guru. Tidak habis dengan budaya saling membantu dalam kalangan dorang, guru pelatih pun terjebak sama - membantu dengan rela & pada masa yang sama, aku juga penilai pertandingan 3K sempena Minggu Disiplin. Carta Organisasi paling pendek pernah dihasilkan sepanjang kehidupan di dunia. Cepat & pantas, siap!

MULTI-TASK!
Minggu disiplin ni bagi aku adalah minggu KESANDIAN bagi aku sebab daripada tugas sebagai setiausaha SAHAJA, muncul tugas lain yang juga tugas aku dalam paper work. Setiausaha + Slot 'Aku Janji'lah sangat + AJK Penilai 3K + AJK Dokkumentasi + P.A System. Hai.. Pengalamna hidup datang bertalu-talu sangat...